Strona główna » Trener personalny Kraków » Trening prozdrowotny

Trening prozdrowotny Kraków

W mojej opinii trening prozdrowotny to taki, który przede wszystkim nie szkodzi! Jak sama nazwa wskazuje taka forma ćwiczeń ma przede wszystkim wpływać na profilaktykę zdrowia oraz poprawić ogólnie pojętą sprawność, a dopiero w dalszej kolejności skupiać się na wyglądzie lub wynikach sportowych.

Sprawdź opinie osób, którym pomogłem 👇

Michał Winiarczyk
Michał Winiarczyk
2022-02-11
Zweryfikowana
Współpracowałem z Adrianem jako trenerem personalnym przez kilka miesięcy i mogę go szczerze polecić. Zaczyna od treningu testowego i wywiadu po czym dostosowuje ćwiczenia pod konkretne cele, biorąc pod uwagę startowy poziom sprawności i wszelkie ograniczenia/kontuzje. Wszystko fajnie i w miłej atmosferze, w trakcie treningu koryguje i daje wskazówki w razie potrzeby, nie jest nachalny, nie zagaduje człowieka na śmierć co bardzo doceniam, a jednocześnie można z nim porozmawiać o wszystkim jeśli ma się ochotę. Polecam
Sławomir Kubit
Sławomir Kubit
2021-04-18
Zweryfikowana
Do Adriana trafiłem prawie rok temu - szukałem kogoś, kto mi pomoże doprowadzić plecy do porządku (2 metry wzrostu, praca przed komputerem, mało ruchu itp. robi swoje). Trafiłem idealnie, bo Adrian był w stanie pomóc mi kompleksowo: wiedza fizjoterapeutyczna + konkretne ćwiczenia, żeby wzmocnić plecy. Cel osiągnięty! Jako, ze złapałem bakcyla i zależy mi na systematycznych ćwiczeniach, to korzystam z jego usług jako trenera personalnego. Obecnie pracujemy nad sylwetką i z miesiąca na miesiąc widzę efekty. Co ciekawe, pewnie gdyby nie problem z plecami to bym nie szukał trenera personalnego. Nie myślałem wcześniej, że to dla mnie... a jednak 🙂 Szczerze polecam - bardzo profesjonalne podejście do tematu i rzadko spotykana dociekliwość. Poza tym to bardzo sympatyczny i fajny człowiek!
Wojtek eS
Wojtek eS
2021-03-21
Zweryfikowana
Polecam Adriana jako trenera i fizjoterapeutę. Poświęca całą swoją uwagę na podopiecznym, koryguje wszelkie niedociągnięcia w technice i tłumaczy każde ćwiczenie od podstaw. Udaje mu się połączyć trening personalny sfokusowany na budowaniu masy mięśniowej z elementami fizjoterapii. Ćwiczenia są różnorodne, a atmosfera w trakcie treningu bardzo fajna.
Ewa Klimontowicz
Ewa Klimontowicz
2021-03-19
Zweryfikowana
Great person, friendly, professional and effective training.
Hubert Milczarek
Hubert Milczarek
2021-03-08
Zweryfikowana
Do Adriana trafiłem z bólem pleców, wynikającym z moją siedzącą pracą. Zależało mi na tym aby pozbyć się owego bólu i poprawić swoją ogólną sprawność fizyczną. Cel jak najbardziej udało się osiągnąć. Adrian jest osobą z ogromną wiedzą na temat treningu personalnego, co widać było już na pierwszej wizycie. Ćwiczę z nim od pół roku i widzę bardzo duży postęp jaki zrobiłem. Szczerze polecam.
Sarah A
Sarah A
2021-03-01
Zweryfikowana
Bezpieczny i efektywny trening, bardzo dobra komunikacja.
Lucyna B
Lucyna B
2020-07-26
Zweryfikowana
Ostatnio doznałam urazu barku. Już po jednym zabiegu ból zdecydowanie zelżał. Dodatkowo zalecił mi określone ćwiczenia oraz wszystko dokładnie wytłumaczył. Pan Adrian jest nie tylko świetnym fizjoterapeutą ale również osobą bardzo ciepłą i serdeczną. Jestem bardzo zadowolona. Na pewno będę kontynuować z nim współprace.
Mateusz Bryła
Mateusz Bryła
2020-03-28
Zweryfikowana
Zdecydowanie polecam Adriana! Trenuję z nim od prawie roku i moja koncepcja, która początkowo zakładała miesiąc konsultacji przerodziła się w regularne treningi trzy razy w tygodniu! Ciekawe ćwiczenia, profesjonalne podejście do tematu i super sympatyczny trener 😉
Ewelina B
Ewelina B
2020-03-09
Zweryfikowana
Adrian jest wspaniałym trenerem i fizjoterapeutą. W trakcie treningu jest zawsze skupiony tylko i wyłącznie na mojej osobie, bardzo rzetelnie podchodzi do techniki wykonywania przeze mnie ćwiczeń, wszystko dokładnie tłumaczy, i co jest jeszcze dla mnie bardzo ważne, atmosfera jest naprawdę świetna :). Wychodzę z treningów zawsze naładowana pozytywną energią i motywacją do dalszego działania. Ćwiczę z Adrianem już 2 miesiące i czuję dużą poprawę w swoim ogólnym samopoczuciu, a i 3kg mniej jest już na wadze :D. Dzięki Adrian !!
Marcin Martyka
Marcin Martyka
2020-03-09
Zweryfikowana
W prezencie na urodziny dostałem voucher na kilka treningów od mojej wspaniałej żony 🙂 Do ćwiczeń nigdy nie podchodziłem z wielkim entuzjazmem i od początku nie liczyłem na oszałamiające efekty ,wiec również tym razem podszedłem do tego tematu z dystansem. Na pierwszym spotkaniu z Adrianem zrobiliśmy pełen wywiad odnoście stanu zdrowia i wyznaczyliśmy sobie cel treningów. Zależało mi na tym ,aby zrzucić zbędne kilogramy i wysmuklić sylwetkę. Początki nie były łatwe ,ale dzięki nastawieniu i motywacji Adriana z każdym treningiem moje nastawienie oraz chęci były coraz większe. W końcu doszliśmy do takiego momentu ,gdzie treningi stały się dla mnie ogromną przyjemnością. Naszą przygodę zaczęliśmy 7 mcy temu i nadal ją kontynuujemy ,a rezultaty są niesamowite. Jego indywidualne i profesjonalne podejście do swoich podopiecznych zasługuje na pełny szacunek. Polecam treningi z Adrianem!

Trening prozdrowotny – czym się cechuje?

Aby trening pozytywnie wpłynął na zdrowie należy uwzględnić, dla kogo jest przeznaczony i jaki jest aktualny poziom sprawności.  Wtedy można odpowiednio dopasować zestaw ćwiczeń i ich częstotliwość, z uwzględnieniem wieku, stażu treningowego, poziomu sprawności oraz płci.

  • Odpowiednia technika wykonywania ćwiczeń – jeśli ciężar jest zbyt duży, czego konsekwencją jest błędnie wykonane ćwiczenie, należy zmniejszyć obciążenie.
  • Należy wybierać tylko takie ćwiczenia, które osoba ćwicząca jest w stanie wykonać poprawnie. Jeśli pomimo pomocy trenera personalnego, dane ćwiczenie nie jest wykonane dobrze technicznie, należy wybrać jego prostszą formę, a dopiero w przyszłości wrócić do wykonywania wersji zaawansowanej.
  • Każde ćwiczenie powinno być wykonane w kontrolowanym tempie i w pełnym zakresie ruchu. Ćwiczenia wykonywane zbyt dynamicznie, bez zachowania poprawnej techniki, mogą doprowadzić do poważnych urazów.
  • Intensywność ćwiczeń należy dobrać indywidualnie do sprawności osoby ćwiczącej. Chodzi o to, aby po treningu czuć pozytywne zmęczenie i zadowolenie.
  • Trening powinien być zróżnicowany, dlatego należy równomiernie rozwijać każdą część ciała. Na przykład, zbyt intensywne ćwiczenia na mięśnie brzucha mogą doprowadzić do poważnych problemów z kręgosłupem oraz dyskopatii.
  • W treningu należy uwzględnić obecny stan zdrowia. Jeśli osoba ćwicząca ma np.. problemy z kręgosłupem, w pierwszej kolejności trzeba zająć się odpowiednim wzmocnieniem mięśni głębokich brzucha i grzbietu, zanim przejdzie się do bardziej zaawansowanych metod treningowych.
  • W treningu prozdrowotnym należy uwzględnić różne formy aktywności. W programie treningowym powinny znaleźć się ćwiczenia siłowe, kondycyjne, rozciągające i zwiększające elastyczność oraz gibkość.

Trening prozdrowotny – dla kogo?

Uważam, że każda osoba, która traktuje ćwiczenia jako rekreację oraz formę relaksu, bez względu na wiek i poziom sprawności, powinna trzymać się wyżej wymienionych zasad, aby jak najdłużej cieszyć się zdrowiem. Trening prozdrowotny będzie najlepszym rozwiązaniem dla zdecydowanej większości.

Współpraca ze mną to

– Indywidualne podejście
– Bezpieczeństwo
– Wsparcie mentalne
– Towarzystwo

Co zyskasz?

– Pewne efekty
– Lepsze samopoczucie
– Poprawę stylu życia
– Więdzę

Znajdziesz mnie w:

Klienci

Dołącz do grona osób, którym pomogłem!

Skorzystaj z pomocy profesjonalisty. Może właśnie tego potrzebujesz?

Przewiń do góry