Strona główna » Trener personalny Kraków » Trening modelujący sylwetkę

Trening modelujący sylwetkę Kraków

Jak sama nazwa wskazuje, trening modelujący sylwetkę jest ukierunkowany na poprawę wyglądu sylwetki. Jest to forma treningu, która ma wpłynąć pozytywnie na kształt i wielkość mięśni.

Sprawdź opinie osób, którym pomogłem 👇

Michał Winiarczyk
Michał Winiarczyk
2022-02-11
Zweryfikowana
Współpracowałem z Adrianem jako trenerem personalnym przez kilka miesięcy i mogę go szczerze polecić. Zaczyna od treningu testowego i wywiadu po czym dostosowuje ćwiczenia pod konkretne cele, biorąc pod uwagę startowy poziom sprawności i wszelkie ograniczenia/kontuzje. Wszystko fajnie i w miłej atmosferze, w trakcie treningu koryguje i daje wskazówki w razie potrzeby, nie jest nachalny, nie zagaduje człowieka na śmierć co bardzo doceniam, a jednocześnie można z nim porozmawiać o wszystkim jeśli ma się ochotę. Polecam
Sławomir Kubit
Sławomir Kubit
2021-04-18
Zweryfikowana
Do Adriana trafiłem prawie rok temu - szukałem kogoś, kto mi pomoże doprowadzić plecy do porządku (2 metry wzrostu, praca przed komputerem, mało ruchu itp. robi swoje). Trafiłem idealnie, bo Adrian był w stanie pomóc mi kompleksowo: wiedza fizjoterapeutyczna + konkretne ćwiczenia, żeby wzmocnić plecy. Cel osiągnięty! Jako, ze złapałem bakcyla i zależy mi na systematycznych ćwiczeniach, to korzystam z jego usług jako trenera personalnego. Obecnie pracujemy nad sylwetką i z miesiąca na miesiąc widzę efekty. Co ciekawe, pewnie gdyby nie problem z plecami to bym nie szukał trenera personalnego. Nie myślałem wcześniej, że to dla mnie... a jednak 🙂 Szczerze polecam - bardzo profesjonalne podejście do tematu i rzadko spotykana dociekliwość. Poza tym to bardzo sympatyczny i fajny człowiek!
Wojtek eS
Wojtek eS
2021-03-21
Zweryfikowana
Polecam Adriana jako trenera i fizjoterapeutę. Poświęca całą swoją uwagę na podopiecznym, koryguje wszelkie niedociągnięcia w technice i tłumaczy każde ćwiczenie od podstaw. Udaje mu się połączyć trening personalny sfokusowany na budowaniu masy mięśniowej z elementami fizjoterapii. Ćwiczenia są różnorodne, a atmosfera w trakcie treningu bardzo fajna.
Ewa Klimontowicz
Ewa Klimontowicz
2021-03-19
Zweryfikowana
Great person, friendly, professional and effective training.
Hubert Milczarek
Hubert Milczarek
2021-03-08
Zweryfikowana
Do Adriana trafiłem z bólem pleców, wynikającym z moją siedzącą pracą. Zależało mi na tym aby pozbyć się owego bólu i poprawić swoją ogólną sprawność fizyczną. Cel jak najbardziej udało się osiągnąć. Adrian jest osobą z ogromną wiedzą na temat treningu personalnego, co widać było już na pierwszej wizycie. Ćwiczę z nim od pół roku i widzę bardzo duży postęp jaki zrobiłem. Szczerze polecam.
Sarah A
Sarah A
2021-03-01
Zweryfikowana
Bezpieczny i efektywny trening, bardzo dobra komunikacja.
Lucyna B
Lucyna B
2020-07-26
Zweryfikowana
Ostatnio doznałam urazu barku. Już po jednym zabiegu ból zdecydowanie zelżał. Dodatkowo zalecił mi określone ćwiczenia oraz wszystko dokładnie wytłumaczył. Pan Adrian jest nie tylko świetnym fizjoterapeutą ale również osobą bardzo ciepłą i serdeczną. Jestem bardzo zadowolona. Na pewno będę kontynuować z nim współprace.
Mateusz Bryła
Mateusz Bryła
2020-03-28
Zweryfikowana
Zdecydowanie polecam Adriana! Trenuję z nim od prawie roku i moja koncepcja, która początkowo zakładała miesiąc konsultacji przerodziła się w regularne treningi trzy razy w tygodniu! Ciekawe ćwiczenia, profesjonalne podejście do tematu i super sympatyczny trener 😉
Ewelina B
Ewelina B
2020-03-09
Zweryfikowana
Adrian jest wspaniałym trenerem i fizjoterapeutą. W trakcie treningu jest zawsze skupiony tylko i wyłącznie na mojej osobie, bardzo rzetelnie podchodzi do techniki wykonywania przeze mnie ćwiczeń, wszystko dokładnie tłumaczy, i co jest jeszcze dla mnie bardzo ważne, atmosfera jest naprawdę świetna :). Wychodzę z treningów zawsze naładowana pozytywną energią i motywacją do dalszego działania. Ćwiczę z Adrianem już 2 miesiące i czuję dużą poprawę w swoim ogólnym samopoczuciu, a i 3kg mniej jest już na wadze :D. Dzięki Adrian !!
Marcin Martyka
Marcin Martyka
2020-03-09
Zweryfikowana
W prezencie na urodziny dostałem voucher na kilka treningów od mojej wspaniałej żony 🙂 Do ćwiczeń nigdy nie podchodziłem z wielkim entuzjazmem i od początku nie liczyłem na oszałamiające efekty ,wiec również tym razem podszedłem do tego tematu z dystansem. Na pierwszym spotkaniu z Adrianem zrobiliśmy pełen wywiad odnoście stanu zdrowia i wyznaczyliśmy sobie cel treningów. Zależało mi na tym ,aby zrzucić zbędne kilogramy i wysmuklić sylwetkę. Początki nie były łatwe ,ale dzięki nastawieniu i motywacji Adriana z każdym treningiem moje nastawienie oraz chęci były coraz większe. W końcu doszliśmy do takiego momentu ,gdzie treningi stały się dla mnie ogromną przyjemnością. Naszą przygodę zaczęliśmy 7 mcy temu i nadal ją kontynuujemy ,a rezultaty są niesamowite. Jego indywidualne i profesjonalne podejście do swoich podopiecznych zasługuje na pełny szacunek. Polecam treningi z Adrianem!

Czym jest trening modelujący sylwetkę?

Niezbędnymi elementami w pracy nad rozwojem sylwetki są: odpowiednio zaplanowany trening, zdrowe odżywianie i ogólnie pojęty zdrowy styl życia.

Największy bezpośredni wpływ na wygląd ciała będą miały ćwiczenia kształtujące mięśnie. Nie jesteśmy wstanie wpłynąć na sam wygląd mięśnia, rozmieszczenie jego przyczepów oraz kształt. Ale za pomocą treningu możemy sprawić, aby był większy oraz jędrny, dzięki czemu ciało będzie wyglądać atrakcyjnie. W przypadku kobiet najbardziej trzeba skupić się na ćwiczeniu mięśni pośladkowych, nóg oraz brzucha. W mniejszym stopniu będą miały tu znaczenie ćwiczenia na ramiona, klatkę piersiową czy grzbiet, aczkolwiek lekko zarysowane mięśnie zawsze będą ładnie podkreślać sylwetkę.

Mężczyźni natomiast będą pracować zdecydowanie bardziej nad rozbudowaniem górnej części ciała tj. klatki piersiowej, mięśni grzbietu, ramion oraz mięśni brzucha. Za pomocą ćwiczeń można poszerzyć wizualnie obręcz barkową i zmniejszyć obwód w talii, co w znacznym stopniu pozytywnie wpłynie na postawę ciała. Najlepiej sprawdzi się tutaj trening siłowy/oporowy, z ciężarem własnego ciała, kulturystyczny oraz funkcjonalny.

Drugim bardzo ważnym elementem jest odpowiednie odżywianie. O ile za pomocą ćwiczeń wpłyniemy na wygląd mięśni, tak za pomocą jedzenia możemy je odsłonić, jeśli są ukryte pod warstwą tłuszczu. Jeśli spożywamy zbyt dużą ilość kalorii, to same ćwiczenia mogą nie wystarczyć! Dlatego jeśli zależy nam na tym, aby wysmuklić ciało, należy odpowiedni program treningowy połączyć ze zdrowym i zbilansowanym jedzeniem.

Trzeci element to odpowiedni sen i regeneracja. Badania naukowe pokazują, że długi i głęboki sen bardzo pomaga nam skutecznie pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej. I uwaga: zbyt duża ilość ćwiczeń również nie jest najlepszym rozwiązaniem. W trakcie treningu nasze mięśnie ulegają mikrouszkodzeniom. Jest to proces naturalny, pożądany i konieczny do ich wzrostu. Jednak do zmiany kształtu mięśnia dojdzie dopiero po jego odbudowaniu, a do tego potrzebny jest czas na procesy regeneracyjne. Nie unikaj odpoczynku między treningami!  

Trening modelujący sylwetkę – ile czeka się na efekty?

Minimalny czas jaki trzeba poświęcić, aby poprawić wygląd sylwetki to 3 miesiące. Jednak spektakularnych efektów można się spodziewać po około roku regularnych ćwiczeń i dobrego odżywiania. Najważniejsza jest systematyczność, odpowiednio przygotowany plan treningowy oraz determinacja w dążeniu do celu! Zapraszam na bezpłatną konsultację.

Współpraca ze mną to

– Indywidualne podejście
– Bezpieczeństwo
– Wsparcie mentalne
– Towarzystwo

Co zyskasz?

– Pewne efekty
– Lepsze samopoczucie
– Poprawę stylu życia
– Więdzę

Znajdziesz mnie w:

Klienci

Dołącz do grona osób, którym pomogłem!

Skorzystaj z pomocy profesjonalisty. Może właśnie tego potrzebujesz?

Przewiń do góry