Trening personalny w Krakowie

Trening personalny jest jednym z najbardziej efektywnych form ćwiczeń, dzięki, którym możesz osiągnąć zamierzone cele treningowe.

Z mojego wieloletniego doświadczenia jako osoba aktywna fizyczna oraz trener personalny i fizjoterapeuta, zdaje sobie sprawę jak wiele błędów można popełnić podczas treningu na siłowni. Lepiej zaoszczędzić swój czas i skorzystać z pomocy profesjonalisty!

Uważam, że z treningu personalnego może skorzystać absolutnie każdy bez względu na staż treningowy i cele treningowe. Trening personalny trwa ok. 60 minut i składa się z trzech głównych części tj. rozgrzewka, trening właściwy oraz rozciąganie/mobilizacja. Trening personalny jest formą ćwiczeń, która nie ma jakichkolwiek ograniczeń, jeśli chodzi o jego formę i rodzaj. Wszystko zależy od założonych wcześniej celów oraz metody treningu. Efekty można uzyskać za pomocą wielu sposobów i ważne, aby ćwiczenia zostały dopasowane do możliwości i preferencji osoby ćwiczącej. Oto 5 korzyści wynikające z treningu pod okiem wykwalifikowanego trenera:

1. Indywidualne podejście

Każda osoba przychodząca na siłownie ma różne cele treningowe. Zdecydowana większość ludzi chce spalić tkankę tłuszczową, ładnie wyrzeźbić sylwetkę lub poprawić kondycję. Do każdego z tych celów trzeba dopasować odpowiednio zaplanowany plan treningowy.  Wykwalifikowany trener personalny będzie wstanie dobrać metody treningowe dopasowane do możliwości osoby ćwiczącej, w taki sposób, aby osiągnąć to w sposób bezpieczny i efektywny. Każdy ma inną przemianę materii, budowę ciała, predyspozycję do ćwiczeń oraz pewne przeciwwskazania w przypadku dolegliwości zdrowotnych. Indywidualnie przygotowany plan treningowy to już jest połowa sukcesu!

2. Wiedza i doświadczenie

Pierwszy raz na siłownię wybrałem się jakieś 7 lat temu. Od tamtego czasu ćwiczę regularnie od 3 do 5 razy w tygodniu. Od samego początku zakochałem się w treningu na siłowni i dążyłem do tego, żeby zostać trenerem personalnym. Dodatkowo ukończyłem studia na Uniwersytecie Rzeszowskim na kierunku fizjoterapia, co pozwoliło mi zgłębić wiedzę w zakresie anatomii i fizjologii człowieka. Sprawdziłem przez ten okres bardzo dużo ćwiczeń, metod treningowych oraz planów żywieniowych , dzięki czemu mam wiedzę i doświadczenie, którym mogę się podzielić z Tobą. Doskonale wiem, co będzie dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem i co pomoże osiągnąć Ci, najszybsze efekty. Na treningu personalnym dzielę się przede wszystkim swoim doświadczeniem zdobytym na sobie, ale również w pracy z innymi ludźmi. 

3. Bezpieczeństwo

Kiedy człowiek, który nie ma wiedzy i doświadczenia ćwiczy sam może popełnić masę błędów, które w konsekwencji mogą doprowadzić do braku efektów treningowych lub w najgorszym przypadku do kontuzji. Na treningu personalnym dbam bardzo o odpowiednią technikę ćwiczeń! Jest to fundament, na którym możemy zbudować silne, sprawne i wysportowane ciało. Pod okiem trenera personalnego możesz czuć się bezpiecznie, gdyż będę czuwał nad tym abyś ćwiczył poprawnie. 

4. Motywacja

Często osobom początkującym brakuje motywacji do działania. Może to wynikać z wielu powodów. Najczęściej jednak zauważyłem wpływ na to mogą mieć brak wiedzy, słabe samopoczucie wynikające z dotychczasowego siedzącego trybu życia, a nawet wstyd przed innymi ludźmi na siłowni! Jako trener personalny chce, żeby mój podopieczny czuł się komfortowo na treningu i zadbam o to, aby utrzymać motywację na odpowiednim poziomie! Świadomość tego, że ktoś czeka na Ciebie na sali, żeby pomóc Ci osiągnąć wymarzoną sylwetkę jest silną motywacją do działania 🙂 bez wymówek! 

5. Pewne efekty

Jeśli zastosujesz się do zaleceń treningowych, zmienisz nawyki żywieniowe oraz zaangażujesz się w cały proces zmiany swojego życia na lepsze to gwarantuje Ci, że osiągniesz swój cel! Już wielu moich podopiecznych osiągnęło swój cel w szybki, skuteczny i przyjemny sposób. Jestem przekonany, że Ty też możesz to zrobić! 🙂 

Zobacz:

Plany żywieniowe Fizjoterapueta Trening funkcjonalny Trening siłowy Trening kulturystyczny Trening modelujący sylwetkę Trening prozdrowotny Trening dla osób starszych Trening medyczny Rehabilitacja po kontuzjach Terapia manualna Korekcja wad postawy Przygotowanie motoryczne Masaż leczniczy